Naujieji IPR sistemos funkcionalumai pristatyti sveikatos priežiūros įstaigoms
Liepos 4 d. Sveikatos apsaugos ministerijos ir Registrų centro specialistai susitiko su sveikatos priežiūros įstaigų (SPĮ) atstovais bei pristatė naujus, nuo liepos 1 d. įdiegtus, išankstinės pacientų registravimo (IPR) sistemos funkcionalumus, kurie turėtų palengvinti darbą gydymo įstaigoms:
Jei registruojantis sistemoje vizitas turi požymį „Priima tik su gydytojo siuntimu“, sistemoje nebus galima užsiregistruoti pas gydytoją be siuntimo.
IPR vizitų atmetimo priežasčių klasifikatorius papildytas dviem variantais:
1. registracija neatitinka keliamų reikalavimų – nepasirinktas elektroninis siuntimas.
2. Registracija neatitinka keliamų reikalavimų – pasirinktas netinkamas elektroninis siuntimas.
Taip pat buvo pristatyti nauji rengiami funkcionalumai, kurie sudiegti testinėje aplinkoje:
pavėžėjimo paslaugos. Pacientų patogumui yra kuriamas funkcionalumas, kuris leis užsisakyti pavėžėjimo paslaugą iki SPĮ, jei to reikalauja paciento būklė. Gydytojas, išrašydamas siuntimą ir įvertinęs paciento būklę, galės nurodyti, kad pacientui bus reikalingos pavėžėjimo paslaugos – tam bus padaryti reikalingi pakeitimai siuntimo formoje. Integracinių sąsajų dokumentacija yra parengta ir pristatyta įstaigoms.
Parengtos integracinės sąsajos Žaliųjų koridorių pacientų registravimui. Dokumentacija taip pat parengta ir pristatyta įstaigoms.
Svarbu pažymėti, kad naująsias funkcijas kiekviena gydymo įstaiga pradės testuotis individualiai.
Susitikimai su gydymo įstaigomis vyksta periodiškai, siekiant pristatyti planuojamus pokyčius, atsakyti į įstaigų atstovų keliamus klausimus, išgirsti ir įvertinti siūlymus dėl sistemos tobulinimo.