|
Grįžti į įprastinę versiją ›
E. sveikatos sistemos apkrova normali
Registruotis vizitui Prisijungti

Pateikite savo klausimą

* - privaloma informacija
Siųsti klausimą

DUK IPR registratoriams

Kam skirti sugeneruoti talonai išankstinėje pacientų registracijos informacinėje sitemoje su požymiu „Talonas yra skirtas „Žalio koridoriaus“ paslaugoms teikti“?

Vizitai turintys požymį "Žaliasis koridorius" yra skirti pacientams, sergantiems tam tikromis ligomis, kuriems pas gydytoją reikia patekti prioriteto tvarka, pvz. onkologiniams ligoniams, kuriems pirmą kartą įtariama ši liga.
Į šiuos vizitus registraciją gali atlikti tik specialistai, pacientams šie vizitai nėra matomi.

Kiek kainuoja SMS paslauga sveikatos priečiūros įstaigoms?

Šiuo metu įkainis yra 0,0146 Eur be PVM už vieną žinutę (70 simbolių), tačiau jei žinutėje yra lietuviškų simbolių, jie perkoduojami ir žinutė pailgėja, tada ji yra suskaidoma po 70 simbolių ir skaičiuojamos kaip kelios žinutės.

Ar yra galimybė valdyti pranešimų šablonus, kurie yra siunčiami pacientams?

Sveikatos įstaigos darbuotojas, kuris turi SPĮ administratoriaus vaidmenį gali koreguoti esamus šabloninius pranešimus ir sukurti naujus.
Prisijungus prie IPR IS su SPĮ administratoriaus role, dešinėje pusėje paspaudus „Registatūros“  ir naujame lange pasirinkus  "Pran. Šablonai" galite valdyti pranešimų tipus, kanalus bei tekstą. 

Ar sveikatos priežiūros įstaigos atstovas gali pakeisti išankstinėje pacientų registracijos informacinėje sitemoje registratūros pavadinimą?

Sveikatos įstaigos darbuotojas, kuris turi SPĮ administratoriaus vaidmenį IPR IS sistemos vaidmenį gali koreguoti registratūros pavadinimą.
Prisijungus prie IPR IS su SPĮ administratoriaus role, dešinėje pusėje paspaudus „Registatūros“  ir naujame lange pasirinkus "Redaguoti" , galima pakeisi registratūros pavadinimą.

Kodėl SPĮ atstovui redagavus SMS pranešimų šablonų tipą apie planuojamus vizitus, pranešimai vistiek yra siunčiami?

 Vizitai, kurie buvo sukurti su žyma, kad pacientai  bus informuojami  SMS pranešimais dėl planuojamų vizitų, SMS pranešimai bus siunčiami.
Žymos nuėmimas galios tik naujai kuriamiems vizitams.

Kaip atsisakyti SMS žinučių paslaugos?

SPĮ norėdama atsisakyti šios paslaugos turi pateikti laisvos formos prašymą su įstaigos vadovo parašu el.paštu e.sveikata@registrucentras.lt.
SPĮ, turi galimybė sumažinti siunčiamų žinučių kiekį redaguodami per skiltį "Pran. šablonai" .

Ar specialistas gali matyti paciento planuojamus vizitus ir juos administruoti ?

Taip, specialistas gali matyti pasirinkto paciento planuojamus vizitus įstaigoje , kurioje dirba, tačiau tvarkyti gali tik tos registratūros vizitus, kurioje jis yra priskirtas.
Ne savo registratūros vizitų įrašus gali tik peržiūrėti.

Ar SPĮ administratorius gali kurti IPR talonus?

Taip, gali jeigu asmuo turi registratūros darbuotojo įdarbinimą ir IPR IS suteiktas talonų tvarkytojo vaidmuo.
Šiuos veiksmus gali savarankiškai atlikti pats SPĮ administratorius.

Kaip sugeneruoti talonus skirtus dienos stacionaro paslaugai?

Dienos stacionaro vizitai generuojami pasirenkant tam skirtą vizito tipą "Dienos stacionaras".

Į viršų

Šioje svetainėje naudojami slapukai

Mūsų interneto svetainėje yra naudojami būtinieji ir nebūtinieji slapukai. Būtinieji slapukai padeda užtikrinti tinkamą tinklapio veikimą, yra įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas.