DUK paskyros informacija ir bendri klausimai
Kur galima pateikti savo klausimą?
Klausimus galite pateikti elektroniniu paštu e.sveikata@registrucentras.lt arba telefonu +370 5 236 4577.
Taip pat, paklausimus ar pastebėjimus galite pateikti šio puslapio Dažniausiai užduodamų klausimų skiltyje "Pateikite savo klausimą".
Ar yra parengti naudotojo vadovai pacientui?
Naudotojo vadovai tiek pacientui, tiek specialistui yra parengti ir juos galima pasiekti, prisijungus prie savo paskyros ir paspaudus mygtuką "Pagalbą", esantį viršutiniame dešiniajame portalo puslapio kampe. Taip pat kviečiame peržiūrėti mokomuosius filmukus, esančius www.esveikata.lt portale skiltyje Gyventojams pasirinkus meniu punktą Instrukcijos-> Mokomieji filmukai."
Kur kreiptis dėl esveikata.lt paskyroje esančių neteisingų gydytojo atliktų įrašų.
Dėl fiksuotų neteisingų apsilankymų ar išrašytų dokumentų turite susisiekti su sveikatos priežiūros įstaiga, kuri pateikė duomenis.
Kaip pakeisti savo gyvenamosios vietos adresą.
Norėdami pakeisti savo duomenis e.sveikata.lt portale prisijunkite prie savo paskyros ir dešinėje pusėje pasirinkite Paciento sritis -> Mano duomenys ->Redaguoti.
Svarbu, kad iš klasifikatoriaus pasirinktumėte gatvės pavadinimą. Langelyje žemiau įrašykite namo numerį. Būtinai užfiksuokite namo numerį paspausdami ant bet kurios ekrano vietos su pelės klavišu.
Suvedus naują adresą, spauskite "Išsaugoti".
Kaip atnaujinti savo pavardę e.sveikatoje?
Prisijunkite prie savo paskyros www.esveikata.lt puslapyje.
Viršuje dešiniajame kampe pasirinkite „Paciento sritis“ –> „Mano duomenys“. Atsidarius langui su bendrąja informacija, viršutiniame dešiniajame kampe prie žodžio „Redaguoti“, išsiskleiskite mažą rodyklę, pasirinkite „Atsinaujinti duomenis iš registrų“. Atlikus šiuos veiksmus, Jūsų pavardė bus pakeista ir sistemoje matysite naująją pavardę.
Svarbu paminėti, jog duomenis atnaujinti pavyks tik tuomet, kai iš Migracijos poskyrio jau būsite atsiėmę naująjį dokumentą su naująją pavarde.
Kodėl prisijungus prie www.esveikata.lt matau dvi vaikų paskyras?
Jei Jūs savo portale matote susidubliavusias vaiko paskyras, tuomet susisiekite su gydymo įstaiga, kurioje paskyra buvo sukurta, kad paskyros būtų apjungtos. Pacientų paskyrų suliejimo veiksmus gal atlikti toje įstaigoje dirbantys gydytojai.
Ar galima ištrinti įrašus iš esveikatos?
Negalite pasinaudoti teise reikalauti ištrinti asmens duomenis („Teisė būti pamirštam“), kaip tai numatyta 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – Reglamentas) 17 straipsnio 1 dalyje, nes vadovaujantis to paties straipsnio 3 dalies b punktu, ši teisė netaikoma, jeigu duomenų tvarkymas yra būtinas siekiant laikytis teisės aktuose, kurie taikomi duomenų valdytojui, nustatytos teisinės prievolės, kuria reikalaujama tvarkyti duomenis.
Taip pat negalite pasinaudoti teise nesutikti su duomenų tvarkymu (taip pat ir duomenų teikimu), kaip tai numatyta Reglamento 21 straipsnio 1 dalyje, nes tokia teisė („Teisė nesutikti“) taikoma tik tuo atveju, kai duomenų tvarkymas vykdomas pagal Reglamento 6 straipsnio 1 dalies e arba f punktus.
Valstybės įmonė Registrų centras duomenų tvarkymą vykdo Reglamento 6 straipsnio 1 dalies c punkto pagrindu, t. y. Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinėje sistemoje esančius duomenis tvarko ir teikia vykdydama teisinę prievolę, kuri yra nustatyta Lietuvos Respublikos Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinės sistemos nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos Vyriausybės (2020-08-24, Nr. 17774).
Kodėl dokumente matau "Nedraustas"?
Jei informaciją, kad esate nedraustas matote užregistruotame apsilankyme - tai reiškia, kad sistema nespėjo patikrinti draustumo, todėl atvaizduoja tokią informaciją. Jei prisijungus prie savo e.sveikatos paciento portalo, kairiajame kampe matote žvaigždutę ant kurios užvedus pelę rašo, jog apdraustas - tai reiškia, kad draustumo duomenys yra tvarkingi.
Kodėl prisijungus prie esveikata.lt portalo savo paskyros matoma siuntimo būsena „Vykdomas“?
Ši būsena reiškia, kad siuntimas yra panaudotas ir yra priskirtas prie užregistruoto apsilankymo gydymo įstaigoje.
Ar galima gauti prieigą peržiūrėti mirusio asmens sveikatos istorijos duomenis?
Informacija rengiama